Budownictwo w pojęciu atrakcji i dyskontów

Budownictwo w pojęciu atrakcji i dyskontów

Powoli zaczynamy żyć w czasach, kiedy to wielkość ma znaczenie. Wielka centra handlowe skutecznie przyciągają swoich klientów, praktycznie ponosząc minimalne koszty przy stosowaniu dostępnych narzędzi marketingowej. Z resztą nie tylko sklepy, ale również wesołe miasteczka, lunaparki, parki rozrywki, muzea i wszelkiego rodzaju atrakcji przyciągających mnóstwo klientów. Aktualnie liczy się wszystko dla potencjalnego klienta, począwszy na parkingu a skończywszy na wysokiej czystości toalet. Budowa parkingów przy centrach handlowych i licznych atrakcjach jest kosztowa, bowiem wymaga sporej inwestycji w zakup ziemi, ale o wiele łatwiej jest wtedy przyciągnąć klientów, kiedy wiedzą, że nie będą musieli szukać miejsca parkingowego przez 30 min czy parkować za miastem. Mniejsze sklepy niestety na tym tracą, przez wzgląd na atrakcyjne oferty dyskontów spożywczych. Nie mniej jednak, ich upadek jest dobrym nawozem pod kolejne nowe sklepy. Zatem budownictwo przeżywa teraz swoją drugą młodość, kiedy to wchodzi moda na wszystko nowe i najlepiej szybko wybudowane.